Jobbsök

Har varit på stan och letat jobb. Tycker det är lite jobbigt att gå runt och fråga om jobb, i alla fall de första man går till. Känns som man är en hund som sitter vid ett bord och tigger, snääälla ge mig jobb, jag är grymt bra och så ler man så där oskuldsfullt. Urk. Tur att jag nästan har varit överallt nu, hade skrivit ut för lite papper så jag kunde inte ta alla idag. Ska förresten tillbaka till ett ställe imorgon och prata med chefen, säger inget mer, än.

Gick in på Kicks och kollade priser på I.D bareMineral. Startkittet som jag skrev om kostade bara 360:- konstigt för det brukar ju alltid vara billigare på nätet. Blev mer sugen på det stora kittet nu när jag pratade med peronalen på Kicks (dom kanske bara lurar mig vem vet). Det kostar 995:- men man får med riktigt mycket. Fick mig också en testsminkning för att se vilken färg jag ska ha, blev finast med fair/light. Kanske slår till, har bara så svårt att bestämma mig.

Haha, gick inte så bra när jag skulle fota mig själv men tillslut klarade jag av att få med hela ansiktet, visst blev det fint med fair/light?


Kommentarer
Postat av: Madde

Hm..nu blev jag oxå nyfiken på mineralsmink, blev jättebra! :)

2008-09-24 @ 16:45:01
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Lina

VAD SNYGG DU ÄR!!

2008-09-24 @ 19:30:54
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0