Dags att uppdatera

Hade en underbart skön helg, jobb på lördag och seda bara mys hemma. Var och sminkade mig på Bodyshop på fredagen, det blev fint men höll inte länge alls. Bodyshop har börjat med mineralsmink och jag valde såklart det, pratas mycket om naturliga ämen i smink nu. Tror att i.d.bareMinerals är bättre, i alla fall om man lyssnar på mina arbetskamrater. Hade tänkt köpa ett startkit från i.d.bareMinerals. Det här kostar runt 400 spänn vilket inte alls är mycket. Ska kolla vad det kostar på Kicks så man får det på en gång. Blev bara lite osäker när jag har läst att den här borsten ska vara supergrym till .i.d smink. Vill bara ha det bästa så klart. Men jag får väl läsa vidare, någon som har testat i.d.?

Har sytt om en klänning/tunka till min chef idag, alltid kul att göra någon annan glad. Var och lämnade den efter lunch eftersom jag ändå behövde prata med henne. Tycker om mina arbetskamrater så himla mycket, blir alltid glad när jag är på jobbet och det är väl underbart?

Har testat ett nytt spel, Spore, riktigt kul måste jag säga. Påminner litegrann om The Sims som jag spelade som en tok förut. Känns som Spore är ett mer avancerat spel. Man kan spela det online också vilket jag gärna skulle testa.

Jag och E har varit ute på en prommis så här på kvällskvisten, skönt är det enda jag kan säga om det! Nog för att jag tycker om att gå men jag börjar bli riktigt less på att vara utan cykel. Som tur är så har min underbara pappa fixat en i Storuman, måste bara få hit den på något vis, så fort som möjligt också... Ska klura på det, ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0