Drömmer om egen tvättstuga

Idag har jag tvättat hela långa dagen. Började vid åtta och var klar vid tre. Pjhu, det är inte så speciellt kul med tvätt. Plus att vi bort längst upp i huset så man måste traska alla trappot upp och ner, ner och upp. Efter allt spring så råkade jag glömma nyckel i lägenheten så jag fick ringa till vaktis. Väntade ute i solen i tjugo minuter innan han kom och släppte in mig. Dom ska förresten börja spika upp taket imorgon. ÄNTLIGEN! Tycker det har tagit lite väl lång tid. Känns skönt att det inte kommer att renga in mer nu. Sen att vi får fint nytt tak är bara ett stort plus.

Ska käka lunch med Ewe på min absoluta favorit restaurang Tajmahal. Dom har så otroligt god buffe där, kan bara inte få nog. Vet att jag har tjatat om det här tidigare också.

Tänk om man hade en fin alldeles egen tvättstuga, så underbart det skulle vara. Men vilken är finast? Kan inte bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0