Sommar?

Dagen gick väldigt sakta fram till jag fick hjälp vid halv ett, det är ganska tufft att vara själv om det är mycket folk och många klockköp med länkar som ska kortas. Sen mår jag inte så bra. Det är en förkylning på g, vem blir förkyld mitt i hetaste sommaren?! Varför just nu också, jag jobbar heldagar fram till nästa helg nu plus att vi har cyklingen nästa helg. Kan inte träna något och jag måste verkligen jobba, vi är bara två som kan vara heldagar och schemat är inte gjort för att någon ska bli sjuk.
Dricker te med ingefära, äter vitlök, tabletter med c-vitamin och ska nog börja med voodoo i morgon. Vad kan man mer göra? Behöver tips. Ska inte bli sjuk, så är det bara.

Åt lunch på min favorit restaurang idag. Ägaren har börjat känna igen mig, var där med mamma och pappa för någon vecka sen och då sa han att jag kanske kunde tipsa dem om något gott eftersom jag åt deras lunchbuffe så ofta. Kanske kan få stammis rabatt eller något, skulle vara nice.

Nu ska denna snörvlande blondin dricka upp och göra lite voodoo, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: christina

Nu lägger du ner bloggen eller så skriver du meeeer.... I HAVE GOOD NEWS!!! Haha du ska bara veta... pusshej leverpastej

2008-08-04 @ 21:42:12
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0