Tvättat för 1000 man

Idag klev jag upp med E klockan sju. Kikade på RixMorronZoo på TV, roligt att dom har börjat med det. Har alltid gillar MorronZoo var så sur att jag inte kunde lysna när jag bodde i Storuman. Dom är så härliga och man får en bra start på dagen.

Har aldrig förut tvättat så mycket som jag gjorde idag. Det blev totalt 10 maskiner! Har inte sparat tvätt i två år om ni tror det jag tvättade täcken, mysfilten min, kuddfodral och sådant som man inte tvättar så ofta. Det känns så skönt nu, slipper man tänka på det ett tag.

Ska vara barnvakt på onsdag. Emmy heter den söta krabaten och E är morbror så jag blir väl plast-moster(kanske heter ingift men jag är inte gift så plast blir väl bra?). Hon är så grymt söt, fattar inte att en unge kan vara så söt och go! Har inte träffat henne på ett tag men jag tror att det kommer går bra ändå. Hon har faktisk en egen blogg om ni vill se hur söt hon är.

Hittade en trevlig blogg idag, de skriver om kända bloggar. Det är kul att läsa deras kommentarer om olika inlägg från alla möjliga bloggar. Har inte så stor koll på bloggvärlden så den här bloggen är ju helt perfekt för mig. Kanske kan jag bli lite inspirerad att blogga mera, bättre och snyggare.

Vi får väl se, sa den blinde till den döve.

Kommentarer
Postat av: Kicki

jag snorar som bara mest, och jag är fattig som en kyrkråtta.. Jag får sona för att jag hade semester :P Nämen, hör bara av dig nån dag så kan vi hitta på nåt som inte kostar pengar. Typ lägga in lite kort kanske??? :)

2008-09-16 @ 17:44:25
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Madde

hej!:) Kul med avtryck. :) Hur är läget?

2008-09-17 @ 12:22:25
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0