Finanskris?

Hade en skön dag på jobbet idag, vi ligger bra till med inventeringen och det känns bra. Fast jag hade nästan önskat att jag skulle få mer tid men det har gått så bra att det inte behövs.

Antar att ni har läst om finanskrisen som pågår just nu. Trodde inte att det var "a big deal" men idag på lunchen läste jag metro och uppfattade det som att swedbanks kunder lika gärna kunde gräva ner sig här och nu (hittar inte artikeln från metro). Det är inte lika farligt som jag först trodde för sedan kom Ingela med DN och där var det en lista med råd angående krisen, kändes mycket bättre efter att jag läst den. Men om swedbank mot all förmodan skulle gå i konka så får jag inte ett juta, inte ett enda öre, nada sipp zero, så är det bara. Knäppt men dagens sanning.

Sitter med datorn i knäet, har ett så bra laptopstöd som tar bort värmen och så kommer datorn upp en bit. Hittaden den på IKEA när jag var där med en arbetskamrat i vintras, åkte med en buss full med damer som arbetar åt Umeåskommun. Kul var det, vill fara igen snart. Kan man få nog av IKEA?

Ska se Heroes nu som helt klart är min favorit just nu, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoho, nu är kontraktet påskrivet! ;) Vill du hjälpa å flytta, som den sanna vännen du verkligen är ;) SMALJ Såg att du hade ringt, men jag är så jäkla trött nu ska sova, vi hade inventering på ica ikväll, på MIN LEDIG DAG! Kul kul nej nej.. VI hörs imorgon istället stumperumpan

2008-09-30 @ 22:33:40
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0