Redan måndag

Ska strax fara på jobbet. Jobbar 10-18 idag och imorgon, vi ska inventera hela jäkla butiken. Får väl se om jag får mer tid, beror på hur mycket folk det är. Men jag hoppas på det, behöver allt jag kan få. Känns kul att se hur det går till på en inventering också.

Har haft en super skön helg, det går bara så fort. Det är alltid kul när mamma och pappa är på besök. Dom ska komma nästa helg också. Jobbar så klart på lördag då också men det gör inte så mycket, hinner med middag ändå.

Måste fara nu så jag inte blir sen. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommer nog på dagen någon gång, så vi skulle ju kunna ta en fika eller nå på eftermiddagen? :)

2008-09-29 @ 11:32:36
URL: http://chicksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0