Öppnat

Fick ett roligt samtal igår kväll av en (som hon kallade sig själv) Ingela när hon har druckit två glas vin. Hon frågade om jag kunde öppna butiken idag. Det gjorde jag så klart det är bara en timma tidigare plus att jag tycker det är kul. Får ofta för mig att det är någon som förföljer mig när jag ska öppna på morgonen. Tittar mig runt flera gången innnan jag låser upp och smiter in, då merar jag smiter in, blir smal som en katt och öppnar dörren så lite om möjligt. Hehe, lite knasig får man väl vara.

Ska strax fara till brorsan på Umedalen och äta middag med mamma, pappa och morbror med familj. Kul! Det är alltid trevligt att umgås med släkten och äta god mat.

Ha en bra kväll, det ska jag ha i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0