Mysigt

Har en skön hemma kväll med godis och film, ska se Hairspray nu skulle vilja se den äldre versionen också. Hur ska man få tag på den? Kul med musikaler, gillade också Sweeney Todd nog för att den var lite seg ibland. Det är mer fart i Hairspray och det tycker jag om. Film är verkligen en bra uppfinning, så hilma mysigt att bara ligga i soffa och se på en bra film. Efter förra helgen så behövs den en lugn inne helg.

Var och hälsade på min älskade farmor idag också. Hade inte tänkt stanna länge men så blev det inte. Tur hade jag också för min parkeringstid gick ut lååångt före jag kom ut till bilen. Min farmor är så hilma söt, vi pratade om allt från himmel till jord och det var verkligen kul att se henne skratta och må bra. Lite kontigt att se de äldre kämparna dålig men som tur är har farmor med all säkerhet bra gener eftersom hennes mamma snart fyller 101år. Det är väl häftigt??

Blev förresten en riktig klassiker är om kvällen, Thelma & Louise, grymt bra! Inte så bra tips kanske eftersom alla förmodligen redan har sett den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0