Jag är en dålig bloggare

Vilken dålig bloggare jag är. Hade bestämt mig för att fixa in bilderna från Stockholm innan jag skulle blogga igen men det går inte så bra för mig. Har fortfarande ingen kabel och jag tvivlar på att den kommer springandes från Storuman snart, funderar på att be mamma skicka ner den i ett brev, kan vara en smart idé eller hur??

Hade en super bra helg, fest med brudarna både fredag och lördag sedan hann jag jobba där emellan också. Roligt med storbesök från frugan, synd bara att hon försvann på lördagen så jag inte fick visa vårt fina hem. Får bli en annan gång... Önskar bara att vi gjorde saker tillsamman oftare. Känns i alla fall kul att det har flyttat hit lite fel man känner, ska bara ta och hitta på något snart :)

Har inte jobbat mycket i veckan, man blir nästan förslappad när man inte jobbar. Känner att jag måste göra något åt det här, helst snabbt också. Var på en information från Ams idag, blev riktigt sugen på att åka utomlands och jobba. Gör man det inte nu kommer det nog aldrig att bli av. Kanske ska lyssna på min kära arbetskamrat som uppmanade mig idag, "åk nu annars kommer du ångra dig och bli en sur och bitter 65 årig tant". Vi får väl se...

Ska hälsa på min kära farmor i morgon, var där i måndags med Erik och i onsdags med Emil så tänkte jag fara ensam på dagen i morgon eftersom jag inte jobbar. Är nog inte så kul att bara ligga på en avdelning och inte ha något att göra, sedan vet jag att farmor verkligen uppskattar när hon får besök.

Ska lägga mig under mysfilten nu, blir nog en film senare kan bara inte bestämma mig för vilken...

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men hallååå??? Låna ut den till mig då!! Har jag aldrig frågat dig?? PLus att du är lika dålig på att höra av dig som alltid... Du skulle ju komma hit?? :(

2008-09-11 @ 19:14:04
URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: Gina

Haha I will!;)

2008-09-11 @ 21:29:44
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Frugan

det var underbartjävlasuperkul att träffa dig och dom andra också. ni är bäst och jag ska komma ofta, ofta till umeå! PUSS

2008-09-11 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0