Borta bra men hemma bäst

Skönt att vara hemma. Det är kul att åka bort också så man upskattar sitt hem mer. Är ledig idag, jag har packat upp allt och städat till lite här hemma ska strax fara och handla sedan laga min goda kycklingpaj som E beställde igår. Han börjar sitt nya jobb idag, längtar tills han kommer hem så jag får höra hur det har gått.

Hade det hur bra som helst i Stockholm. Shoppade bara på affärer som inte finns i Umeå, Zara, Urbanoutfits, Topshop och lite bas tröjor från Cubus. Kan visa mina fynd sedare. Har fotat massor men jag har igen kabel att föra över bilderna till datorn så det får bli senare. MAMMA MIA var helt underbar, åh så bra! Vilken stämmning det var också, alla sjöng med och i slutet trodde jag nästan att golvet skulle gå sönder. Helt enkelt en underbar helg, återkommer med mer info för jag måste verkligen åka och handla nu....

PS. Grattis till pappa som fyllde 33år igår ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

PFFT, 33?? En ung pajk när han fick dig då... Och vad ska man säga om ERIK??? HAHA

2008-09-03 @ 18:30:03
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0