Mammsen i Umeå

Har just varit och hälsat på mamma, hon bor ju här nu och hade sin första dag på jobbet här idag. Det hade gått bra men hon känner redan flera på kontoret och det är samma arbete så det kommer nog att gå super bra. Kul att hon flyttar hit men det känns väldigt konstigt också som ni säkert kan förstå.

Har jobbat och ska jobba hela veckan för chefen är på BC möte i Stockholm. Det är kul, längtar tills jag får mer tid. Har sökt jobb och vi får se vad det kan bli av det.

Såg en ny reklam från IQ som jag verkligen föll för, härlig text och så tar dom upp en viktigt ämne också, vad tycker ni?


(PS. Ska snart lägga upp bilder från våran helg Kicki, lovar!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gillar den reklamen hur mycket som helst!

2008-10-15 @ 23:09:02
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Kicki

Du jag har ett jobb som jag tycker du ska söka.. Eller jag har förresten två!! :) RING MIG IKVÄLL SÅ SKA JAG BERÄTTA!! dom är klockrena!!

2008-10-16 @ 08:44:52
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0