Suprise!

Hade en bra dag på jobbet, inte så mycket folk men ibland kan det vara skönt. Fick sälja många dyrare klockor och det är alltid lika kul. Var på gymmet igår så idag har jag träningsvärk lite här och där. Har bara tagit det lungt ikväll, känner mig riktigt trött även fast jag har sovit mycket. Ibland är det bara så.

Ihelgen kommer mamma och pappa hit igen. Det är faktiskt så att min kära mor ska flytta ner hit, den 15 oktober börjar hon jobba här. Hon har länge pratat om de förändringar som är på g på arbestförmedlingen och i stället för att vänta in en förflyttning till tex. Sundsvall eller Östersund så tog hon saken i egna händer och sökte sig till Umeå. Kommer säkert att bli super bra, vet att hon är lite kluven och det kan man väl förstå eftersom pappa och huset blir kvar i Storuman (dom ska inte skilja sig). Pappa ska bo kvar tills dom vet om mamma trivs här sedan flyttar han också hit. Känns kul att ha familjen närmare och eftersom dom är världens bästa föräldrar så klagar jag absolut inte.

När vi hade mamma och pappa på besök förra helgen kom dom med blåbärssylt, MUMS! Har det i fil på morgonen med havrepuffar, helt klart den bästa frukosten. Ni ser ju hur gott det ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0