Fredag igen

Gud vad tiden går fort, det var ju nyss fredag och jag låg på soffan och drog timmerstockar. Känns inte som jag hinner med. Kan inte fatta att vi har bott här i ett år och fyra månader. Att det är mer än ett år sen jag tog studenten, att mamma bor här nu. Att det snart är vinter igen och jag har ett nytt helt underbart jobb. Det är mycket man inte kan förstå eller hinner hänga med på. Känner mig lycklig och det är viktigast. Värst vad det blev allvarligt nu då, hehe.

Hade tänkt köpa ett par nya svarta jeans idag, lite så där fort gjort på tex. H&M. Det gick inte alls bra. Vill att dom ska sitta åt ordentligt över knäna eftersom jag ska ha dom i mina (världens snyggaste) vagabond stövlar. Vill inte heller att dom ska vara för låg eller för hög i midjan, precis lagom. Det finns inte på H&M, Gina, Åhlens, Kappahl, Lindex och Carlings. Det var vad jag hann med innan allt stängde. Skit också säger jag bara. Någon som har ett tips på vart jag kan hitta mina byxor?!

Schemat från Esprit som jag hämtade... Ser mycket bra ut :)

Kommentarer
Postat av: william

du jobbar ju i alla fall inte nyår ? =)

2008-12-21 @ 16:07:20
URL: http://sirwilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0