Slocknat på soffan

En liten roligt grej hände i fredags, gick på systemet när jag slutade jobba för att köpa lite vin. Tänkte vi skulle ha en mysig fredagskväll med god mat och vin. Drack ett glas till maten och blev så himla trött att jag la mig på soffan för att titta på idol. Somnade väl efter tre sekunder och E försökte väcka mig men där låg jag och drog timmerstockar, helt utslagen eller så kan man väl säga att jag hade slocknat efter ett glas vin. HAHA, det knäppaste som har hänt mig på länge.

Annars har det varit en bra helg, förutom den första timman jag jobbade i lördags, mellan tio och elva. Det var tre pers som var inne i butiken, jag höll på att somna, så tråkigt var det. Sedan när jag fick sällskap vid elva så började det strömma in folk. Konstigt hur det kan vara, kan bero på det hemska vädret, regnet öste verkligen ner på förmiddagen.

Idag har vi varit och grattat min kära kusin och morbror. Åt god tårta och snackade en massa skit, trevligt som alltid. Mamma och pappa är i huvudstaden i helgen. Dom har kikat på fotboll, Sverige - Portugal, matchen slutade 0-0.

Bjuder på lite bilder från när jag och mamma var i Stockholm under tjejmilenhelgen.
just landat

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hallååå, bilder sedan våran vräkar helg då??? För nu har du avslöjat att du har fått kabeln ;)

2008-10-13 @ 10:28:03
URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0