Inget tak här inte

Ska strax fara in på stan och se på alla fina klänningar på gina. Pratade med Krisse i går om dom så nu måste jag bara in och pröva. Ska köpa lite andra saker också till en liten hemlis som ni kan få se sen. Ska också klippa mig idag klockan ett. Så klart visar jag före och efter blider senare.

Här hemma har jag en vaktis som håller på att bryta upp taket i vardagsrummet. Tror inte jag har skrivit om det här förut men det har regnat in där hela hösten. Dom har försökt fixa läckan uppifrån med inget resultat så nu rivs taket upp. Det känns bra att dom gör saker ordentliga, det kan ju faktiskt bli möggel. Sen har taket aldrig varit fint, det är små små sprickor och missfärgat. Känns bara kul att det kommer att bli fint sen.

Hörs efter klippningen, blir något jag aldrig gjort förut, ni får se sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0