Esprit för hela slanten

Har jobbat min första dag på Esprit idag, det var mer som en prövdag eller vad man ska kalla det, inskolning kanske. Det var i alla fall super kul. Trivdes som fisken i vattnet. Nu är det bara en enda lång väntan till den 17 då jag börjar på riktigt. Ska jobba en dag nästa vecka också, var en tjej som skulle på läkarbesök och ingen annan kunde. Bara kul för mig. Känns konstig att någon annan ska jobba på Ur & Penn i stället för mig, trivs super bra där men det fungerar inte att jobba så pass lite om jag har gjort sedan sommaren. Jag ska jobba skiten ur Esprit nu så de så :)

Längtar till helgen!! Ska åka hem 15.01, slutar tre så det går inte att åka tidigare. Försökte verkligen att byta bort fredagen men det gick inte. Kommer ändå fram senast sex så det är inte allt för sent. Jennie ska ha födelsedagsfest, super kul! Plus att det verkar komma hem en hel del folk också. Ska inte kläut mig men jag tänker vara riktigt snygg i alla fall. Vad ska ni göra till helgen?

Tränade efter jobbet så nu ligger jag halvdöd och ska kika på Kung Fu Panda.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jadu Ida, jag ska ju åka hem!!! :-) See you at friday!

2008-10-27 @ 23:01:21
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, on friday ska det ju så klart stå...

2008-10-27 @ 23:03:15
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Madde

Utgång.. :) man måste ju passa på när det händer nått. :)

2008-10-28 @ 12:27:16
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0