Bra dag

Jobbade till halv fem och direkt efter middag åkte jag och E till mamma och pappa (han ska jobba här i tre veckor) och drack kaffe och surrade lite. Sedan cyklade jag iväg till Ewe som bara bor fem minuter bort. Vi surrade och det var (som alltid) riktigt trevligt. Det är så kul att hon bor här, nog för att vi inte ses så ofta men när vi väl gör det så känns det som vi träffas varje dag. Blev inte direkt sugen på att plugga när man hör hur mycket det är att göra. Tycker om att jobba och ha pengar. Kan förstå dom som bara tänker jobba ett tag och sedan blir det flera år.

Älskar att ligga i sängen och surfa, fattar inte hur jag klarade mig innan E skaffade sin bärbara. Det är verkligen den bästa datorn jag någonsin prövat. Skulle vilja ha den här men mac är inte billigt och jag blir lite snål när jag får sitta vid den här datorn helatiden. Känns lite överdrivet med tre datorer till bara två pers.

Ska kika på någon serie nu och sedan somna tidigt. Det är så skönt att kliva upp tidigt och vara utvilad. Måste tvätta också, tänkte kolla om jag kan göra det tidigt imorgon så får man det gjort. Det är ju så kul att tvätta ? !

Kommentarer
Postat av: Gina

Nej du jag tror inte det, vore skoj men jag jobbar till kl 18 och vill inte hålla på och stressa upp.. Dessutom vet jag inte vad Robert vill göra :P Ska du dit?

2008-10-24 @ 10:05:47
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0