Glögg och möte

Sitter är och dricker årets glögg, den är super god! Älskar glögg och tycker det är super kul med de olika årets glögger, i år är det blåbär. Dom brukar ta slut fort så jag gick dit samma dag som dom "släpptes". Mums!

Idag var jag på jobbet till nio, vi hade möte eftersom chefen hade varit i Stockholm på stormöte. Jag har så underbara arbetskamrater, vi passar så bra ihop. Blir ledsen när jag tänker på att jag ska sluta men jag inte stanna pga att jag har så lite tid, tråkigt men sant. Jobbade förresten på Esprit måndag tisdag och det var super kul, känner att det kommer att bli bra där också. Men som ni säkert vet så tar det ett tag innan man kommer in i arbetet. I början känner man sig helt förvirrad, längtar tills det är över och man känner sig hemma men det lär komma lika fort som det gjorde på Ur & Penn.

Oh vilken helg vi hade. UNDERBART! Det var verkligen kul att träffa så mycket folk som man inte ser ofta. Det är det som är kul med Storuman, annars vet jag inte riktigt vad jag tycker om stället. Grattis till Jennie som fyllde år igår och tack till alla underbara människor som jag träffade under helgen.

Nu ska jag glögga vidare :)

Kommentarer
Postat av: Banan

Jag har haft lite hat mot glögg sen vi på Laisok tvingades plocka 10 liter lingon var och sen göra glögg av det, men har nog kommit över det nu, för det är ju faktiskt jävligt gott! Sen så är det ju så där julmysigt också :)

2008-11-19 @ 03:28:50
URL: http://finnenbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0