Min lediga dag

Hade bara tänk vara hemma och ta det lugnt men så vid tre ringde en liten filur som desperat ville hitta på något, så klar man ställer upp. Hade ändå tänkt fara på en shopping runda men det hade nog inte blivit lika många stopp om jag hade varit själv. Hittade en super fin väska på myrorna i äkta Puccini vet inte riktigt var det är för märke känner igen det som tusan, kanske någon annan som vet mer?? Hittade en super söt klänning och en sjal på H&M och så det viktigaste, extra slangar till våra racercyklar som vi ska ha med oss om olyckan är framme. Emil har redan fått punka två gånger och självklart hade vi ingen mobil med oss och vi var precis längst bort. Jag fick cykla hem själv första gången, (2 mil själv i motvind är hemskt, jag lovar) andra gången var vi nära Holmsund så jag cyklade till Sophie och Göran. Man måste vara utrustad bättre, i alla fall  inte fara ut utan mobiltelefon.

Ska jobba extra i morgon från 8, det är så mycket folk att inget annat än försäljning hinns med och det är mycket som ska göras. Det är bara att passa på att shoppa nu för snart är rean slut :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu har jag hittat åt dig! :) Fan va kul! Men du vart jobbar du numera? butik? vad har jag missat?:)

Kraam!

2008-07-23 @ 01:15:23
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hinner nog inte åka ner till Umeå något. Inte som jag har planerat i varje fall. Åker kring den 23:e någon gång tror jag för skolan börjar den 25:e, men inget är bestämt ännu...

2008-07-23 @ 17:26:26
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0