Sykväll

Var förbi på jobbet igår och hämtade upp en klänning som en arbetskamrat ville ha omjord. Det är så hilma kul att sy. Gillar både att sy om kläder och göra dom från början. Kan fota och visa upp mina fina kreationer här framöver. Ska gå förbi med klänningen imorgon, hoppas det blev bra, nålade upp noga så det ska nog inte bli något fel. Tror att jag kommer få ett uppdrag av min chef också, hon hade några jeans shorts som behövde sys om. Kul kul...

Idag ville inte alls mitt knä springa, fick super ont efter bara 40min. Men om jag har bestämt mig så kan jag inte ge upp, det gick rätt bra ändå man får inte tänka på det bara. Regnade lite också, sånt där riktigt blött småregn, tur att det inte var hela vägen i alla fall. Fick tips från min moster om hur jag kan tejpa knäet så det kanske ska bli bättre. tänker pröva det imorgon och hoppas på det bästa.

Nä nu ska jag fortsätta kika på Sex and the City...

Kommentarer
Postat av: Gina

vad roligt att du syr! Jag försöker ibland men är inte alls bra! :P Lägg upp nån bild sen så får vi se! =)

2008-08-27 @ 10:02:03
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0