Stockholm here I come

Imorgon 07.00 åker vi iväg, ska bli så kul att gå i en annan stad blir less på stan här så fort, kan bero på att jag jobbar så lite nu så jag går på stan helatiden. Har inget speciellt som jag måste handla, skulle vara en ny vinterjacka och ett par typ ridstövlar som jag kan ha med varmasockar i. Nice att bo på hotell också plus att vi ska se MAMMA MIA, det var verkligen en bra idé. Hela andledingen att vi åker är ju Tjejmilen (känns som jag glömmer bort det ibland) och det känns faktiskt kul, en massa svettiga tjejer som springer på rad i en mil. Girl power!

Tror inte jag har skrivit om det här förut men nu har det regnat in i våran lägenhet IGEN. Det var en snubbe här och kikade på det första gången, då var det mycket vatten på golvet. Jag var inte hemma men E har berättat att han var allmänt stressad och bara kollade på det i 3sek sedan gick. Får väl se vad som händer nu, en utav vakmästarna var verkligen trevlig så vi ska prata med han framöver.

Ska äta rotfrukter med älgstek idag, muuuums. Måste ju bjuda på det bästa när mammsen kommer på besök. Ska fota mycket ihelgen så ni får en ordentlig rapport när jag kommer hem. Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lina

När blir det Uppsala here I come?

2008-08-29 @ 12:52:18
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0