Sköna Söndag

Tog en skön sovmorgon i morse och efter tolv ringde Kicki, vi for på NK och fikade sedan kollade vi läget i MVG-gallerian. Drog mig ut på en löprunda när jag kom hem, en timma med flås och bra musik. Det är inte så tokigt, går bara bättre och bättre. Får ont i knäet efter ca 50 min nu så det kommer säkert snart försvinna helt.

Hade en helt tokig dag igår. När jag skulle på jobbet så stod inte min cykel utanför huset. Tänkte att jag glömt den på stan (ja, jag har så dålig koll). När jag slutat jobba så kollade jag där jag brukar parkera cykel men hittade den inte. E berättade att han sett ett lås ligga vid vår cykelparkering. Jag köpte med mig en take away brugare från Max och traskade hem. Låset var såklart från min cykel och jag blev lagomt nöjd när min älskade monakr blivigt stulen. Ville bara in och äta men det gick inte så bra eftersom jag inte hade någon nyckel. Utelås och utan cykel på en och samma stund, I was not happy. Åt utanför vårt hus och sedan gick jag in och hämtade E´s nyckel. Inte den bästa dagen i mitt liv vill jag lova.

Ska träna som en tok i veckan så det ska gå bra till helgen. Längtar så mycket! Tillbaka till min sköna söndag nu...

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att du verkar ha styrt upp det här med bloggningen! När vill du hälsa på? :-)

2008-08-25 @ 20:09:16
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0