Snö åt folket

Sitter och slappar efter en springrunda, har börjat springa 40 min nu och det går BRA. Trodde inte att det skulle gå så här bra, så fort. Kan ju inte påstå att det är så speciellt kul att springa men med bra musik är det inte så farligt. Har bara två veckor på mig innan jag och mammi ska springa Tjejmilen. Ska shoppa loss på fredag och lördag innan loppet också. (det är nog det bästa med hela resan om jag ska vara ärlig)

Har sökt två jobb i veckan, det är inte heltidstjänster men skulle vara perfekt om man kunde kombinera Ur&P med ett till jobb. Får se vad som händer, spännande är det i alla fall.

Tycker inte om vädret som är nu, fuktigt, varmt och blåsigt. Det är inte alls trevligt, bjuder därför på några snöbilder från påsk i Tärnaby. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Ida

Joo, jag hade ju som nästan tänkt det ;) Fast det är ju fint i Skeå. Va bra att det är bra med dig honey ! Det är finfint med mig, lite panikstressad inför flytten och hösten men . Det ordnar sig nog :) Jag är ledig i två veckor nu innan plugget börjar, så jag kanske tar mig ner någon dag ;) Då måste vi fika !

2008-08-14 @ 23:41:47
URL: http://chicksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0