Popcorn

Jag bara älskar popcorn, skulle kunna äta tills jag spricker. Har snart vräkt i mig min och E halva skål, mums! Har en mysig hemma kväll med mjukisbyxor och tv. Har nyss sett Heroes har verkligen börjat älska den serien. Var väldigt skeptisk i början men nu är jag helt fast. Har redan sett första säsongen och andra är snart slut, den är ju så kort pga. strejken som var i våras. Längtar tills alla serier sätter igång igen till hösten.

Sprang en runda igår och jag har träningsverk idag, inte konstigt eftersom jag inte sprungit på länge. Hade tänkt ta cykeln idag och mäta upp 1mil så jag kan träna inför Tjejmilen (börjar närma sig nu). Det gick inte så bra eftersom det bara vällde ner regn. Längesedan det regnade så mycket, det var som om himelen öppnade sig på 3 sek. Blev dyngsur när jag cyklade hem efter jobbet.

Ska återgå till de få popcorn som finns kvar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0