MAMMA MIA!

Yes, den 29 augusti ska jag och mammsen se MAMMA MIA i globen, har inte ens varit där förut så det ska bli kul. Blev så glad när det var just den musikalen som gick  när vi ska vara i Stockholm. Bara positivt att de sjunger allt på engelska, den musikalen har spelats på Broadway över 6 år och varje kväll ser 17.000 personer den. Behöver inte känna oss ensamma med andra ord.  Börjar närma sig nu och här regnar det bara så jag inte kan springa. I morgon ska jag bara ut även om regnet öser ner, så de så!

Var på en shoppingtur med Krisse idag, kunde så klart inte låta bli att gå på Myrorna när man är uppe vid Ersboda. Så kul att bara gå runt och kika där. Drog sedan på det vanliga jysk, rusta, boom. Köpte en superfin ljushållare till E's mammsi på boom, så fantastiskt bra det är med mms, fotade bara den och skickade sen var det bara att gå till kassan.

Sitter i soffan med dator i högst hugg, tv är på och MTV underhåller mig med musik. Spelade just den här låten, gillar verkligen låten men inte musikvideon, så tråkig att man nästan somnar. Hörde först låten på radio och hade inte förväntat mig en sån tråkig musikvideo. En bra låt med häftig musikvideo är den här, kul med lite annorlunda musikstil, eller hur?

Ska låta John Blund göra sina magic tricks nu...

Kommentarer
Postat av: Frugan din!

aaaow, jag sag mamma mia pa broadway for ett par veckor sedan och den ar SA JAVLA BRA!! Have fun! Btw, jag kmr ju till stockholm 29 aug, ska ni vara dar hela helgen eller? PUSS

2008-08-25 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0