Fredags uppdate

Var och såg The Dark Knight i onsdags, verkligen en super bra film. Tycker Christian Bale passar perfekt som Batman dessutom är han inte allt för tokigt att titta på i 2,5h. Det som gjorde filmen riktigt bra är helt klart Heath Ledger som Jokern. Ojoj så bra han var, tråkigt att han ska gå och dö när han gör en sådan bra roll. Det är i alla fall alltid lika kul att gå på bio, goda popcorn, bra ljud/bild och så bilr det bra stämning.

Är lite orolig för mi löpning, har börjat få ont i vänster knä. Börjar efter ungefär 30min och håller i sig ett bra tag efteråt. Hoppas att det beror på att jag är ovan och att det går över snart. Ska strax ut så jag får väl hoppas att det inte kommer igen.

Blir nog en lugn helg ska jobba imorgon som vanligt. Var ju ute förra lördagen med Erik och Anna, riktigt kul var det. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag såg att du jobbade idag men kunde inte komma in och säga hej, hade lite bråttom! Vi kanske ses någon dag, flyttar ner om en vecka :)

2008-08-23 @ 20:15:39
URL: http://idaroennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0