Bloggare?

Jag är ingen höjdare på det här än men jag hade väl tänkt att bli bättre. Det är så kul att läsa andras bloggar så jag kan inte låta bli att ha en egen, måste bara komma in i det tror jag.

Var i Östersund förra helgen, trevligt att träffa släkt och få gå i en annan stad. På lördagen var vår cykeltävling också, Storsjönrunt, är helt klart det jobbigaste jag någonsin gjort. Inte smart att cykla 10mil när man varit sjuk i två veckor innan plus att jag inte cyklat så mycket innan. Det gick bra tills det var 3 mil kvar då dog mina ben bara av och jag plågades riktigt hela vägen i mål. MEN jag klarade det och när jag såg målet bara vällde tårarna ner, värdens skönaste kännsla! E klarade sig fint, han såg inte ens trött ut även fast grabbarna drog hela vägen. Är så stolt över oss!!

Vi håller på att byta kampanj på jobbet så det är mycket att göra! Phu, det tar tid och stället ser inte klokt ut men förhoppningsvis så ska vi hinna klart innan helgen. Ska jobbar på MVG imorgon och stänga, tråkigt för man är själv så länge då och så kommer jag inte därifrån för än halv åtta. Lite kul med omväxling också. Gå in och spana på hemsidan, det finns mycket fint!!

Ska gå och möta E nu, han slutar strax. Skönt med kvällspromenader.

Ska inte hem i helgen, kanske nästa :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Keep up the good work! Jag åker nästa torsdag, så då ses vi inget innan jag far. Men du kan väl komma och hälsa på höst? :)

2008-08-08 @ 09:28:06
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0